Red Faction: Armageddon zal een game-ervaring te bieden lineaire

Onthuld in een interview met het nieuws dat Red Faction: Armageddon

Een interview met de lead designer David Azbug THQ gepubliceerd op VG247, onthult interessante details over Red Faction: Armageddon: een eerste verschil met zijn voorganger, in de meer lineaire karakter van de game-ervaring zal wonen

De eerste en meest directe consequentie van deze keuze zal manifesteren in een verhaal intensere en minder "open" te verkennen

De gameplay blijft onveranderd, Azbug belooft, maar er zal geen noodzaak om heen en weer te reizen tussen de werelden

In tegenstelling tot de Red Faction: Guerrilla, zal ook de dode tijd tussen een missie en de andere missen: dit alles zal het perceel in een meer consistente volgen, zonder tijd te verspillen het vernietigen van de omliggende omgevingen te wachten in het verhaal te gaan

Ook voertuigen beter worden geïntegreerd in termen van gameplay: de scheiding in de tijd tussen de twee games zal het gebruik van meer exotische middelen mogelijk te maken, met inbegrip van de Leeuw, of de mech Red Faction

De Geo Mod Engine heeft wijzigingen op zijn beurt ondergaan, om de vernietiging te maken van de meest realistische zal helpen in deze, zelfs de ondergrondse milieu en het gebruik van nieuwe wapens, waaronder was de Magnet Gun geciteerd Dit wapen maakt om een ​​voorwerp te grijpen op afstand en om deze naar een ander object lanceren: kan worden gebruikt, bijvoorbeeld om verre mensen of delen van gebouwen slingeren

Azbug sluit niet uit dat in de toekomst dit alles kan worden toegepast op de introductie van Kinect of verplaatsen, terwijl een stilstaand element van het spel blijft in elk geval de meerdere, waarvoor de auteurs moet reeds in gedachten aantal interessante projecten momenteel testfase

Geen release datum voor het spel is aangekondigd

1

Commentaren - 0

Geen reacties

Voeg een Commentaar

smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile
Tekens over: 3000
captcha