Splash Schade belooft menselijke Artificial Intelligence

Onze vijanden zullen mens te zijn

Het realisme van Brink zal niet een louter esthetische schijnt zelfs dat Splash Damage werkt aan de intelligentie van vijanden meer menselijke en kunstmatige maken

"Je kunt kiezen om te spelen tegen menselijke tegenstanders of tegen de AI, en ons doel is dat u niet u het verschil te realiseren", aldus Creative Director Richard Ham

Onze vijanden in staat om alle in het spel Met andere woorden beoogde actie zal zijn, precies zal onze eigen vrijheid van verkeer, waardoor het moeilijk om het gedrag van de andere tegenstanders te voorspellen

Daarentegen zullen onze teamgenoten in single player zijn de spelers in alle opzichten, kunt u rekenen op en je kunt vertrouwen

Plaats op deze manier kon Brink het antwoord op een nieuwe manier van het concipiëren van de single player mode in een shooter

60

Commentaren - 0

Geen reacties

Voeg een Commentaar

smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile
Tekens over: 3000
captcha