Xbox One Family Sharing dienst slechts een demo

Een anonieme werknemer MIcrosoft blijkt dat de Family Sharing service was een demo van 30 45min, en achtergrondinformatie over de gehanteerde grondslagen en online op Xbox One

Een "Microsoft werknemer gebroken hart, 'zodat u definieert op Pastebin, publiceerde een lange teugel over wat er gebeurd met Microsoft in de afgelopen uren, dat is wanneer het bedrijf besloten om het beleid van de omverwerping gebruikt en online Xbox One niet zien' is geen zekerheid, maar de bron wordt gedeeld een interessante achter de schermen van de overdracht en de gevolgen dat zal hebben op de innovatie oorspronkelijk ontworpen vanuit Redmond

Eerst leren we dat een van de kenmerken van de rente op het oorspronkelijke ontwerp van de Xbox-One, de zogenaamde Family Sharing - aandeel van de games in een gezin van tien - was in feite een vorm van dienstverlening demo, die andere leden van de familie van de toegestane profiteren van dat bepaalde spel voor een beperkte periode Microsoft heeft moeten elimineren verandert dus gewoon uitgevoerd op DRM, maar blijkbaar was het niet zo innovatief als gevraagd door de gebruiker:

"Wat betreft de kenmerken van de Xbox One, een van hen ben ik het meest trots op is het Sharing Familie Ik keek naar verschillende forums en zag dat veel mensen waren enthousiast over dit ding, net als ik Het uitgangspunt van Family Sharing is eenvoudig en elegant: bij aankoop van je games op de Xbox One, kunt u ze invoegen in uw gedeelde bibliotheek Wie maakt deel uit van de "familie" zal toegankelijk zijn, ongeacht waar u bent in de wereld geen beperkingen vanuit dit gezichtspunt: de familieleden Doe je hetzelfde adres niet delen, kan dit iedereen zijn wanneer een familielid zich aanmeldt bij een van uw games, ze komen in een speciale demo-modus, die bestaat uit de volledige game voor een periode van 15 45 minuten, in sommige gevallen ' Dit maakt het nu mogelijk de persoon te spelen om zich vertrouwd te maken met de titel en misschien kopen, als je wilt, wanneer de termijn afloopt, opent automatisch de markt om de mogelijke aankoop van het spel We hebben beperkingen op het aantal keren vastgesteld toestaan ​​dat een lid de familie kan toegang krijgen tot een spel '

De anonieme werknemer van Microsoft beweerde vervolgens deelde hij de zinnen die je je realiseert hoe bittere smaak bleef in die van Redmond voor wat er gebeurd is, vooral met betrekking tot de kwestie online ten minste eenmaal per 24 uur, "We hebben te veel tijd vechten tegen doorgebracht negatieve indrukken die door veel mensen in de media, ik denk dat als we minder tijd aan hen en meer tijd besteed aan de geweldige functies die we hadden voor de gamer te leggen, zou de media worden afgestemd op onze visie We hebben 48 miljoen Xbox 360-eigenaars verbonden bijna 24 uur per dag, dat is meer dan elke andere concurrent bij Microsoft bieden en nog veel meer Stoom ik weet zeker dat deze mensen zou hebben benaderd Xbox Eén om te zien welke voordelen het te bieden had, maar zoals ik al zei, hier We kunnen niet iedereen maar onszelf de schuld voor het niet te overtuigen van de onbeslist te geloven in ons systeem "

Tot slot, een paar woorden over de grenzen oorspronkelijk opgelegde gebruikt op Xbox One en op ontwikkelaars, en in het bijzonder over wat er gebeurt aan de industrie en aan de effecten triple-A ', de gaming-industrie gebruikt wordt langzaam doden van hen en elke poging om vertragen het bloeden is veel weerstand ontmoette uit de gemeenschap van gaming Ik moet toegeven dat passeert online zijn niet goed ontvangen en waren zelfs niet goed uitgevoerd, maar ik voelde dat het geven ze de tijd om te rijpen in staat zou zijn geweest om te zetten in iets dat de moeite waard is De ontwikkeling van het spel is om een ​​verlies leider hebben per definitie en wanneer je een spel gebruikt worden kwetsen van de ontwikkelaar veel meer dan je doen met een filmmaatschappij Veel gamers kunnen niet begrijpen kopen wanneer ze kopen deze kansspelen Hoe kunnen ontwikkelaars blijven om goede ervaringen te maken als consumenten weigeren om hen te steunen "

Xbox One zal beschikbaar zijn in de winkels vanaf november tegen een prijs van 499 euro, 100 euro meer dan de rivaliserende PS4

Update: Microsoft's Aaron Greenberg heeft het gerucht over de Sharing Familie ontkende met een verklaring op Twitter, waar hij zegt dat "er geen tijdslimiet was als we hadden beschreven Het team is nog steeds investeren in andere digitale mogelijkheden voor de toekomst "Na aanvankelijk antwoordde hij dat het gerucht was" misleidend en onwaar "

 Er was geen tijdslimiet, het was zoals we beschreven Team investeren nog steeds in bramen digitale functies in de tijd

- Aaron Greenberg 21 juni 2013

0

Commentaren - 0

Geen reacties

Voeg een Commentaar

smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile
Tekens over: 3000
captcha